dilluns, 14 de juny del 2010

CONFERÈNCIA "SEGUEIX ELS TEUS SOMNIS FINS ON ET PORTIN "


Laura Klamburg en la Sala de Cultura de VDX. (Foto Valeria Monittola)

El passat divendres 11 de juny, va tenir lloc a la Sala de Cultura de Valldoreix, la xerrada-col•loqui “Segueix els teus somnis fins on et portin”, a càrrec de Laura Klamburg, dissenyadora gràfica i autora del llibre “Son dos”, amb l’assistència d’una vintena de persones que van gaudir escoltant-la i compartint amb ella les seves vivències.

Així ens ho explica la Laura:

Vam arribar corrents, fins hi tot una mica tard. Els nens bruts fins a les orelles, veníem d'una festa d'aniversari.

Es clar que estava una mica nerviosa. Una xerrada sobre el meu llibre, mare meva! Però de seguida em vaig relaxar. El Josep Maria Fe té aquest afecte per les persones. Amb una naturalitat que s'encomana em va anar introduint a la gent que mica en mica arribava. La gent era de lo més "vario-pinta". Grans i joves, d'entorns molt diferents, tots amb ganes i curiositat d'escoltar el que havia de dir, gent molt maca, l'audiència perfecta.

I finalment vam començar i tot va sortir rodó. La meva veu que sempre es molt fluixeta, sembla que s'escoltava prou bé i les explicacions que volia donar van sortir senzilles i prou espontànies. Vam estar ben bé una hora xerrant i conversant i comentant, però no es va fer gens pesat, al contrari es va crear una atmosfera realment acollidora. Al final, de tot cor, m'hagués posat a abraçar a la gent, a tots, per la seva presència, per dedicar-me una mica del seu temps i atenció. Tothom em va escoltar des del seu cor, amb generositat i respecte. Em vaig sentir realment a gust.

Gràcies Josep Maria per organitzar aquesta i tantes altres xerrades. La teva feina és molt important per la comunitat de Valldoreix. Ens ajudes a tots plegats a coneixe’ns i a respectar-nos una mica més. La teva energia tant positiva i creativa és realment una font d'inspiració. Tant de bo tots tinguéssim una mica del teu esperit dins de nosaltres.

Una abraçada,
Laura Klamburg.